    From: "kiki" <s...@s...ss>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pistolet natryskowy do farby elewacyjnej
    Date: Wed, 29 Apr 2009 17:47:28 +0200

    "Usrobo" <u...@o...pl> wrote in message news:gt3pp0$esl$1@news.onet.pl...
    > Witam!
    >
    > Zakończyłem tynkowanie ;)
    > poszło nawet sprawnie, straty w otoczeniu małe
    > dobra rada dla grupowiczów, jak już wydajecie te setki tysiecy to
    > postarajcie się o te kilka tysięcy na otynkowanie podczas budowy.
    >
    > Z tego co widzę do okoła, wiekszosc ludzi tynkowanie traktuje po
    > macoszemu, byle sie wprowadzić, otynkuje za rok-dwa.
    > ja miałem to samo ;/
    > Nic bardziej mylnego,

    Ja nie tynkowałem z 2 powodów

    1. Zniszczenia w trakcie innych prac - pouszkadzali mi styropian, utrącili
    narożniki wnosząc i wynosząc
    2. Chciałem zobaczyć czy ocieplenie działa, no i nie działało więc koszt
    byłby powtórny.

    Mnie sie wydaje, że tynki można zrobić po przemieszkaniu jednej zimy jak
    ocieplenie bedzie dobre.