  • Data: 2013-02-08 22:21:13
    Temat: Re: Plac budowy - kontener/blaszak/buda i sławojka
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 8 lutego 2013 21:29:29 UTC+1 użytkownik Max napisał:
    > Ponieważ w marcu planuję ruszyć z budową, chcę postawić tymczasowo na
    >
    > działce jakiś kontener/blaszak/budę do składowania mniej cennych narzędzi
    >
    > oraz mniejszych gabarytowo materiałów budowlanych .
    >
    > Jakiej wielkości szukać budę ? Czy jakoś przygotowywaliście grunt pod jej
    >
    > posadowienie ?

    Też miałem podobny dylemat i na szczęście nie zdążyłem kupic.
    Nie kupuj nic. Jak zorganizujesz sprawna ekipę to od ław do zamknięcia budynku minie
    2-3 miesiące. A jak chałupa zamknięta to i problemu z przechowywaniem narzędzi nie
    ma.

    > Między czasie znajomy zapytał mnie, czy pomyślałem o wychodku na placu
    >
    > budowy. Czy jest faktycznie sens stawiać ? Niby przepisy nakazują. A co mówi
    >
    > Wasze doświadczenie ? Przydaje się ?

    Nie przydaje.
    Jak będzie robić tzw. "firma" to problem ich szefa zapewnić kibel.
    Jak będziesz robił sam i odlejesz się pod płotem to tez tragedii nie będzie- w końcu
    to budowa/warunki polowe;)
    Piszesz kibel 700zł- wynajęcie tzw. Toy Toya to coś około 100zł na miesiąc- czyli
    lepiej wynająć.