  • Data: 2013-02-11 09:18:01
    Temat: Re: Plac budowy - kontener/blaszak/buda i sławojka
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Max" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:51156031$0$26691$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam.
    >
    > Ponieważ w marcu planuję ruszyć z budową, chcę postawić tymczasowo na
    > działce jakiś kontener/blaszak/budę do składowania mniej cennych narzędzi
    > oraz mniejszych gabarytowo materiałów budowlanych .
    > Jakiej wielkości szukać budę ? Czy jakoś przygotowywaliście grunt pod jej
    > posadowienie ?

    Kupiłem na allegro blaszak 2x3m za 950zł (z montażem i przywozem). Samochodu
    tam nie zamierzam trzymać, a na graty spokojnie wystarczy. Po zakończeniu
    budowy zamierzam go sprzedać.

    Taki blaszak lub inny barak jest moim zdaniem jest niezbędny na budowie.
    Szczególnie przydał się na początku gdy jeszcze nie było gotowych murów i
    dachu, ale potem również. Na przykład przy tynkach i wylewkach musiałem
    wszystkie swoje narządzia, materiały wynieść z budynku aby nie
    przeszkadzały. A jeśli jakaś ekipa wchodziła coś robić, to swoje narzędzia
    trzymałem w garażu blaszanym.

    > Między czasie znajomy zapytał mnie, czy pomyślałem o wychodku na placu
    > budowy. Czy jest faktycznie sens stawiać ? Niby przepisy nakazują. A co
    > mówi Wasze doświadczenie ? Przydaje się ?

    Stawiać. U mnie się przydał i przydaje się do tej pory. Wiele ekip z niego
    korzystało, nie tylko murarze. Ale nie mam jeszcze podłączenia do
    kanalizacji. Być może szybkie podłączenie do kanalizacji i jakiś tymczasowy
    sedes załatwiłoby sprawę.

    > Pytam dlatego, że w najbliższym składzie drewna mają gotowe sławojki po
    > 650 zł + 50 zł koszt dowozu ( 15km). Trochę wydaje mi się to drogo.
    > Znalazłem inną ofertę z przywózką ( 175 km ) za cenę 550 zł. Już trochę
    > mniej.
    > Czy też jechać do tartaku, kupić kantówki i deski i samemu pozbijać ?

    Ja swój wychodek na wiosnę chętnie sprzedam za ok. 350zł. Porządny,
    drewniany, impregnowany i nie zniszczony. Desek z szalunków też mi jeszcze
    trochę zostało, jak chcesz odkupić to spokojnie zbijesz wychodek za grosze.