  • Data: 2013-10-31 08:16:40
    Temat: Re: Plan zagospodarowania a nietypowy budynek - kopuła
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 30 Oct 2013 09:35:42 +0100, quent

    > Człowiek nie rodzi się urzędnikiem tylko się nim staje.
    > Dla większości wystarczy rok lub dwa pracy w urzędzie* aby zacząć
    > patrzeć na życie w ten specyficzny sposób ze wszystkimi tego
    > późniejszymi konsekwencjami.

    Przy czym nie tak jak sugerujesz, że człowieka wypacza samo prawo.
    Wypaczają człowieka inni ludzie oraz w pewnym stopniu sam fakt posiadania
    *jakiejś* "władzy". Kiedyś czytałem dokument na podobny temat, gdzie
    opisane było jak z totalnych anarchistów w odpowiednich warunkach zrodziły
    się zwyczajne bestie. Swoją drogą niedawno tego szukałem i nie mogłem
    znaleźć. :/

    > No ale cóż, ludzie chcą państwa opiekuńczego to mają.

    O to, to. To jest podstawowa kwestia.

    > *mam na myśli urzędy w Polsce, w naszym degenerującym systemie prawnym.

    Ale tak szczerze -- czy ten nasz system prawny tak bardzo się różni od
    innych? Wg mnie ta sytuacja nie wynika ze złego prawa, tylko z mentalności
    ludzi którzy to prawo egzekwują.

    --
    Pozdor Myjk