    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 13 Jan 2014 08:59:52 -0800 (PST)
    Subject: Re: Plan zagospodarowania a nietypowy budynek - kopuła
    From: u...@g...com

    W dniu wtorek, 29 października 2013 13:26:12 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Zwymyśliłem sobie zbudowanie domu w kształcie kopuły (taki niby bunkier).
    >

    > Kopuła nie przekracza dopuszczalnych gabarytów, ale jest z nią mały problem
    >
    > kłócący się z loklanym planem. Mianowicie dom taki nie będzie posiadać
    >
    > dachu spadowego. Tzn. dach jest jednocześnie elewacją ze względu na
    >
    > konstrukcję. Wiem, że paru osobom odrzucono możliwość budowy z tego powodu,
    >
    > ale parę też bez problemu dostało pozwolenie pomimo niezgodności z LPZ.
    >

    > Czy ktoś obeznany z tematem znajduje tu jakiś "kruczek" prawny dzięki
    >
    > któremu mogę mieć choć jakąś taryfę przetargową w sporze, w razie gdybym

> [...]

    Hej, znalazłem Twoj post i myślę ze dałoby sie zrobić to tak: składasz pismo
    zgłoszenia budowy budynku gospodarczego o pow.25m2 (r=2,8m i h=4,8 / co daje
    mozliwość realnych 40m2 uzytkowego) tu czekasz miesiąc i jak nie przychodzi pismo z
    jakąś odmową to budujesz w tym samym czasie składasz wniosek o dopuszczenie w
    warunkach zabudowy kopułe np, 80m2 realne 160m2 (r=5m, h=7m) w oparciu o sąsiadujący
    budynek gospodarczy i jest to spujność zabudowy na działce; te zgłoszenie to do
    urzędu gminy albo starostwa. Myślę że jak sie zdecydujesz na jakieś rozwiązanie to
    bedę w stanie pomoc postawić taki budynek. Zajmujemy sie tym zawodowo : ]
    www.alterpro.pl albo www.universalecology.tk (tymczasowe strony) Powodzenia T.P.S
    UniversalEcology