eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePłyta fundamentowa nieocieplona od spodu - czy grozi skraplaniem wody? › Re: Płyta fundamentowa nieocieplona od spodu - czy grozi skraplaniem wody?
  • Data: 2014-07-22 10:03:57
    Temat: Re: Płyta fundamentowa nieocieplona od spodu - czy grozi skraplaniem wody?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nigdy nie jest szczelna.

    ROTFL
    Każdy partacz twierdzi że nigdy nie będzie dobrze. Bo co ma powiedzieć? "Da
    się zrobić szczelnie ale mnie się nie chce."?

    > Zarówno z tego powodu, że bardzo trudno jest uzyskać idealną szczelność,

    Bardzo łatwo wystarczy pasy folii kleić ze sobą odpowiednimi taśmami.

    > a poza tym to co się stosuje w domach szkieletowych tylko potocznie jest
    > nazywane paroizolacją.

    ROTFL
    Potocznie to Ty jesteś nazywany fachowcem.
    Stosuje się np. normalną "żółta" folię PE.

    > Kiedyś stosowano folie paroszczelne, ale obecnie odchodzi się od takiego
    > rozwiązania, bo były problemy z wentylowaniem ścian.

    Brednie!
    ściany mają być wentylowane _na_ _zewnątrz_. Natomiast od wewnątrz izolacja
    musi być szczelna.

    [ciach brednie na temat paroizolacji co przepuszcza powietrze]

    > Obecnie stosuje się specjalną membranę tzw. wiatroizolację. Zasadniczo
    > wiatroizolacja ma za zadanie wypuszczać wilgotne powietrze na zewnątrz i
    > nie wpuszczać wilgotnego powietrza z zewnątrz. I tak zasadniczo ona
    > działa, kiedy współpracuje z folią tzw. "opóźniaczem".
    > Jednak przy wahaniach cisnień powietrze także się przedostaje w drugą
    > stronę.

    No i właśnie idiotyczne założenie doprowadził Cię do idiotycznego wniosku.
    Tymczasem w rzeczywistości paroizolacja jest _szczelna_ więc nie ma wahania
    ciśnienia więc powietrze nie przedostaje się przez wiatroizolację.

    [ciach]

    Guzik prawda. W prawidłowo wykonanym domu szkieletowym powietrze jest
    dozowane i przepływa poprzez ściany od wewnątrz domu na zewnątrz.

    UWAGA BREDNIE !!!

    Prawidłowo wykonany dom jest _szczelny_, a powietrze dostaje się i wydostaje
    jedynie przez wentylację.

    [ciach powtarzanie bzdur]

    > Niestety domu szkieletowe budowane są w Polsce stosunkowo krótko, aby móc
    > coś powiedzieć konkretnego na podstawie zebranych doświadczeń.

    To nie mów, jak nie masz doświadczenia!

    Pozdrawiam
    Ergie