eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePłyta fundamentowa nieocieplona od spodu - czy grozi skraplaniem wody? › Re: Płyta fundamentowa nieocieplona od spodu - czy grozi skraplaniem wody?
    Date: Tue, 22 Jul 2014 23:22:58 +0200
    From: uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Płyta fundamentowa nieocieplona od spodu - czy grozi skraplaniem wody?

    W dniu 2014-07-22 10:03, Ergie pisze:

    > ROTFL
    > Każdy partacz twierdzi że nigdy nie będzie dobrze. Bo co ma
    > powiedzieć? "Da się zrobić szczelnie ale mnie się nie chce."?

    > Bardzo łatwo wystarczy pasy folii kleić ze sobą odpowiednimi taśmami.

    > ROTFL
    > Potocznie to Ty jesteś nazywany fachowcem.
    > Stosuje się np. normalną "żółta" folię PE.

    > Brednie!
    > ściany mają być wentylowane _na_ _zewnątrz_. Natomiast od wewnątrz
    > izolacja musi być szczelna.

    "Jesteś głupszy niż ustawa przewiduje" :)
    Niedawno napisałeś:
    "Zastanów się niby jak powietrze z zewnątrz ma przeniknąć przez OSB,
    membranę paroprzepuszczalną (wiatroizolacja) i warstwę wełny???"

    Czy ty kur.... choć czytasz to co piszesz? Bo o zastanowieniu się i
    pisaniu z głową to nie ma mowy.
    Wytłumacz więc jak chcesz wentylować ściany "na zewnątrz", skoro
    uważasz, że od wewnątrz nie ma prawa być dostępu powietrza, a od
    zewnątrz powietrze nie jest w stanie przeniknąć do wewnątrz ściany?
    Aby cokolwiek z zamkniętej przestrzeni mogło się wydostać na zewnątrz to
    to "cokolwiek" musi zastąpić inne "cokolwiek" i to cokolwiek bierze się
    głównie z wewnątrz, a częściowo z zewnątrz.
    Folia paroizolacyjna stosowana w domach szkieletowych nie jest szczelna
    i ta nieszczelność jest zamierzona i zaprojektowana. Nie wolno tej folii
    zastąpić żadną inną folią, zwłaszcza zwykłą folią budowlaną, która jest
    idealnie szczelna, bo może to spowodować zagrzybienie ścian.

    > [ciach brednie na temat paroizolacji co przepuszcza powietrze]

    > No i właśnie idiotyczne założenie doprowadził Cię do idiotycznego
    > wniosku. Tymczasem w rzeczywistości paroizolacja jest _szczelna_ więc
    > nie ma wahania ciśnienia więc powietrze nie przedostaje się przez
    > wiatroizolację.
    >
    > [ciach]
    >
    > Guzik prawda. W prawidłowo wykonanym domu szkieletowym powietrze jest
    > dozowane i przepływa poprzez ściany od wewnątrz domu na zewnątrz.
    >
    > UWAGA BREDNIE !!!
    >
    > Prawidłowo wykonany dom jest _szczelny_, a powietrze dostaje się i
> [...]

    Weź no chłopczyku sobie nieco poczytaj na ten temat i popytaj fachowców,
    a dopiero jak się czegokolwiek dowiesz to się wymądrzaj.
    Teraz to Twoja wiedza na temat technologii domów szkieletowych jest taka
    sama jak wiedza świni na temat skoków spadochronowych :)