  • Data: 2011-04-27 19:04:21
    Temat: Re: Płyta fundamentowa wczoraj i dziś
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27-04-2011 o 13:02:09 Lisciasty <l...@p...pl> napisał(a):

    > Witam ponownie ;)
    >
    > Temat jest być może oklepany, ale macam go od dawna i przeczytałem
    > tony dyskusji, nigdzie jednak nie doszukałem się szczegółów które są
    > według mnie najistotniejsze w kwestii wyboru fundament tradycyjny/
    > płyta.
    > Połowica moja jest budowlańcem więc nasz przyszły dom drapie sama w
    > cadzie, mi natomiast włos się na d. jeży jak patrzę na plan i widzę te
    > kilowaty uciekające każdym kątem :>
    > W chwili obecnej wychodzi nam 90 mb ściany nośnej, co pi razy drzwi
> [...]
    Trochę tak, Dużo stali ci pójdzie, na pewno uzyskasz mniejsze straty
    ale 10cm jak ci Marek proponował to trochę mało, 20cm to minimum pod płytę.
    Możesz jeszcze zrobić tak jak ja, zrobić piwnicę którą całą zaizolowałem
    oprócz ław, stanowi ona bufor pomiędzy stropem parteru a ziemią.
    Ale to droższe rozwiązanie od płyty, tyle że daje dodatkowe możlwosci.

    --
    Pozdr
    JanuszK