  • Data: 2011-04-27 19:38:40
    Temat: Re: Płyta fundamentowa wczoraj i dziś
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ja niczego nie liczylem tylko czytalem rozne fora, gazety i inne
    pisemne. Z moich obserwacji wychodzi, że i tak wszystkiego nie
    dopilnujesz albo nie zauwazysz gdzie i kiedy ci samo cos wstawilo i
    bedzie to mostek. Jakos tak samo przychodzi a pozniej zeby to
    zlikwidowac to pol domu trzeba rozebrac.
    Niejaki Kiki z grupy juz chyba 2 dekade walczy z tymi wszystkimi
    mostkami i co jakis zalata to nowy mu sie pojawia. lepiej chyba by
    zrobil gdyby nowy dom zbudowal.
    W kazdym razie w starych domach wyszlo mi ze koszty ogrzewania
    elektrycznosci i jakies inne drobne to koszt 8-12 k /rok.
    Nowe domy z dobra izolacja 6-10 k /rok
    Takie super cieple z kominkami, reku, "odsysaczami" itp. (niektorzy
    krzycza 2k ale to chyba optymisci) to ok 4-6k /rok
    Mysle, ze trzeba wybrac przedzial i stawiac w granicach rozsadku.

    KADAR