  • Data: 2013-10-30 13:04:59
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 30 października 2013 12:15:33 UTC+1 użytkownik m...@g...com
    napisał:

    > czyste chciejstwo. Gdyby miał głowę na karku i chciał poekspeerymentować to
    > by nie robił doprowadzań do rozdzielaczy i pionów pexem 16mm :)

    Czyli majstry nie dosc ze uwazaja go za naiwniaka to sami sie na swojej
    pracy nie znaja.. Nieladnie :)

    > Sranie w banie. Ten dom jest na tyle oszczędny że stosowanie dwóch kominków
    > z płaszczem wodnym już jest bez sensu gdyż zmusza to do gromadzenia ogronej
    > ilości ciepła co nie jest łatwe.

    Jak gromadzenia? O czym Ty piszesz? :) Na bank ma do tego bufor wiec ma
    gdzie gromadzic ta energie :)

    > Pomyśł też kiedy się to wszystko spłaci

    A co mu w portfel zagladasz? ;) Dzisiaj ma kase i za wszystko zaplaci gotowka,
    wiec to w ogole nie bedzie sie nigdy splacac bo zostalo po prostu kupione? :)
    Dzisiaj ma kase wiec inwestuje i sie zabezpiecza, jutro jej moze nie miec.
    Roznie bywa. Lepiej zostac z oszczednym domem z 6-cioma zrodlami ciepla niz
    z willa ktorej nie bedzie sie w stanie ogrzac "w razie w". Jedni bawia sie
    kupujac drogie samochody, on sie bawi instalacjami w swoim domu - widzisz
    cos w tym zlego? Jakby kupil lambo za 1mln pln i sprzedal po roku za
    polowe, to co? Tez naiwniak bo stracil 500 tys pln ? :)

    A instalatorzy zamiast sie cieszyc ze gosc ma kase i daje im prace jeszcze
    mu na zlosc pexy 16stki ciagna do rozdzielaczy? Widzisz w tym gdzies
    jakis sens? Bo ja widze po tym krotkim przedstawieniu sprawy tylko i wylacznie
    zazdrosc - Twoja i tych majstrow, ze gosc ma kase i robi sobie z nia
    co chce. Typowe. Na tej grupie tez to czasem mozna odczuc :-)

    > Mylisz się. Źródło przychodu nie ma tu nic do rzeczy z naiwnością.

    To Ty sie mylisz - zeby stworzyc biznes ktory wypali i zacznie dawac
    takie zyski nie mozna byc ani troszeczke naiwnym, bo wyrucha cie pierwszy
    lepszy kontrahent. Gosc ma leb na karku i pelno zazdrosnikow dookola siebie.
    Smutne :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.