  • Data: 2013-10-31 07:41:12
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: slavo65 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 30 października 2013 20:41:50 UTC+1 użytkownik 4cx1000 napisał:

    > Zakładam, że nie żartujesz i poważnie piszesz, więc informuje, że właśnie on
    >
    > po to został tak wymyślony, aby latający tłuszcz i zapachy wciągał do środka
    >
    > zanim osiądą na meblach.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=utVCAQsN4fA
    >

    > Nie, nie żartuję, bo nie piszę o lotnych oparach lecz o dużych kroplach
    >
    > oleju i innych płynach, które nie powinny być wciągane w okap :)
    >
    > Spróbuj może zebrać odkurzaczem rozlany olej i wyciągnij wnioski.

    To nie działa jak odkurzacz. To nie zasysa oleju do środka. To zasysa skutecznie do
    wnętrza to co w czasie gotowania lata w powietrzu, bo taki jest cel okapu/wyciągu.
    Ja wiem, że przyzwyczailiśmy się, że okap ma buczeć, wyć, świecić i ładnie wyglądać,
    aby się można było gościom pochwalić, ale wierz mi, że to nie to jest ich celem
    statutowym.
    Tego nie wymyślił jakiś mechanik samochodowy i nie produkuje tego w garażu. To
    opracowali ludzie z branży i robią w Europie w tych samych zakładach, które produkują
    dla innych marek. Miej odrobinę zaufania do świadomości konsumenckiej klientów w
    zachodniej Europie, którzy są dużo bardziej wymagający od swoich dostawców.
    Jak nie wierzysz, to wejdź na stronę firmy, skontaktuj się z polskim przedstawicielem
    i zapytaj go, gdzie najbliżej ciebie możesz to zobaczyć w czasie pracy, albo może
    nawet podjedzie do ciebie z działającym wzorem takiego urządzenia.