  • Data: 2013-10-30 17:09:36
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 30 października 2013 13:36:07 UTC+1 użytkownik m...@g...com
    napisał:

    > Ot trafił swój na swojego.

    Znaczy kto na kogo? Bo majstrzy w tym przypadku to zwykli oszusci i naciagacze.
    Ten facet tez ich oszukuje i naciaga?

    > No ale po co w tak oszczędnym domu gromadzić tyle energii??? Wiesz jak
    > wielki ten bufor będzie?
    > Jakieś 2tysiące litrów. Wiesz jakie to są koszty inwestycyjne?

    2,5 tys pln? Mam bufor 1000l i kosztowal 1,5k pln. Dyskutowalbym, czy
    2000l to jakas ekstrawagancja - gdyby zrobil zbiornik podziemny 20m3 to
    by bylo "cos". A baniak 2 tys litrow? Ani to specjalnie drogie ani
    awangardowe :-)

    > Nie spłacać w sensie pożyczki tylko zwrotu poniesionych kosztów inwestycji.

    Ale on tego moze wcale nie traktowac jako tylko inwestycji. Ot takie
    polaczenie pasji (bo lubi) z zabawa. Po prostu ma drogie zabawki.
    Jest bogaty wiec mu wolno. Ty mu zwyczajnie tego zazdroscisz :)

    > To się nie zwróci nawet przy jego wnukach, a zdąży się wyeksploatować z 5 >
    > razy.

    Jak nie bedzie uzywane to sie nie wyeksploatuje. Pozatym sam pisales, ze
    to energooszczedny dom wiec eksploatacja bedzie bardzo wolna.

    > Najgorsza inwestycja z możliwych. Ba... to nie jest inwestycja tylko
    > marnowanie pieniędzy.

    Cos Ty sie tak jego pieniedzy przyczepil? Moze ma ich tyle ze nie ma z nimi
    co robic? Jeden kolekcjonuje fury, inny drogie wina, jeszcze inny wszystko
    na dziwki przepuszcza, a on sobie wypasny dom wybudowal - co Ci do tego??

    > Z tymi pexami to było tak, że gość chcąc zaoszczędzić na hydraulikach,
    > namówił budowlańców żeby mu zrobi całą instalację wodną.
    > Wszystko sobie sam wymyślał a budowlańcy mu to grzecznie robili kasując
    > słono. Oni nie mieli pojęcia co i gdzie i w jakim celu robią bo się nie
    > znają a on płacił.
    > Sprawa się rypła gdy odwiedziłem tą budowę i powiedziałem mu że to jest do
    > bani co sobie wymyśłił. Wyobraź sobie że podłogówkę rozwinął z odstępami co
    > 30-40cm bo sam sobie tak wymyśłił że tak ma być.

    Skoro to prawie pasywny dom jak opisujesz to moze to byc poprawnie wykonana
    podlogowka ... W piwnicy mam rozstaw co 50cm i tez dziala i grzeje :)
    Na parterze mam w lazienkach 10, w pokojach nawet co 25cm. I tez dziala
    i grzeje (tanio) i nawet regulacji nie wymaga.

    > Wyjaśniłem mu że to
    > wszystko jest lipa, i namówiłem na wizytę porządnego fachowca. Ten przyszedł
    > i załamał ręce. Wszystko do poprawy. No ale się dogadali. Tyle że inwestor
    > nadal brnie w swoich pomysłach więc hydraulik robi swoje, zgodnie ze sztuką
    > a i wie że ma zajęcia na najbliższą pięciolatkę.

    No i niech bedzie z tego powodu zadowolony, a nie nazywa faceta ktory
    daje mu prace naiwniakiem.

    > Tak więc z powyższego co napisałem sam widzisz jak bardzo się mylisz w
    > swoich osądach, gdyż dzięki mnie, gościu nie przeżył katastrofy przy
    > rozruchu tej "instalacji"

    No nie wiem, nie wiem. A Ty mu w jaki sposob pomogles? Zrobiles OZC tego
    domu? Co ile cm jest obecnie ta podlogowka i jakie zapotrzebowanie
    domu na energie?

    > Próbujesz na siłę pisać w tym momencie zupełnie nie na temat. To że facet ma
    > smykałkę do interesu, nie świadczy o tym że nie jest naiwnym w innych
    > sprawach. Wystarczy przypomnieć że jest kupującym odkurzacze od domokrążców
    > po 8 tysięcy złotych lub montującym 6 źródeł ciepła w super oszczędnym małym
    > domu.

    Ma kase to kupuje sobie drogie zabawki - nie widze w tym nic zlego.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.