  • Data: 2013-10-30 13:36:07
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:2cd59a4e-71e2-4c2e-b4dc-7d208155a9f5@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 30 października 2013 12:15:33 UTC+1 użytkownik
    m...@g...com napisał:

    >Czyli majstry nie dosc ze uwazaja go za naiwniaka to sami sie na swojej
    >pracy nie znaja.. Nieladnie :)

    Ot trafił swój na swojego.

    > Sranie w banie. Ten dom jest na tyle oszczędny że stosowanie dwóch
    > kominków
    > z płaszczem wodnym już jest bez sensu gdyż zmusza to do gromadzenia
    > ogronej
    > ilości ciepła co nie jest łatwe.

    Jak gromadzenia? O czym Ty piszesz? :) Na bank ma do tego bufor wiec ma
    gdzie gromadzic ta energie :)

    No ale po co w tak oszczędnym domu gromadzić tyle energii??? Wiesz jak
    wielki ten bufor będzie?
    Jakieś 2tysiące litrów. Wiesz jakie to są koszty inwestycyjne?

    > Pomyśł też kiedy się to wszystko spłaci

    >wiec to w ogole nie bedzie sie nigdy splacac bo zostalo po prostu kupione?
    >:)
    Nie spłacać w sensie pożyczki tylko zwrotu poniesionych kosztów inwestycji.
    To się nie zwróci nawet przy jego wnukach, a zdąży się wyeksploatować z 5
    razy.

    >Dzisiaj ma kase wiec inwestuje i sie zabezpiecza, jutro jej moze nie miec.

    Najgorsza inwestycja z możliwych. Ba... to nie jest inwestycja tylko
    marnowanie pieniędzy.

    >A instalatorzy zamiast sie cieszyc ze gosc ma kase i daje im prace jeszcze
    mu na zlosc pexy 16stki ciagna do rozdzielaczy?

    To nie jest tak jak myślisz. Nie znasz całości sprawy a ja znam.
    Z tymi pexami to było tak, że gość chcąc zaoszczędzić na hydraulikach,
    namówił budowlańców żeby mu zrobi całą instalację wodną.
    Wszystko sobie sam wymyślał a budowlańcy mu to grzecznie robili kasując
    słono. Oni nie mieli pojęcia co i gdzie i w jakim celu robią bo się nie
    znają a on płacił.
    Sprawa się rypła gdy odwiedziłem tą budowę i powiedziałem mu że to jest do
    bani co sobie wymyśłił. Wyobraź sobie że podłogówkę rozwinął z odstępami co
    30-40cm bo sam sobie tak wymyśłił że tak ma być. Wyjaśniłem mu że to
    wszystko jest lipa, i namówiłem na wizytę porządnego fachowca. Ten przyszedł
    i załamał ręce. Wszystko do poprawy. No ale się dogadali. Tyle że inwestor
    nadal brnie w swoich pomysłach więc hydraulik robi swoje, zgodnie ze sztuką
    a i wie że ma zajęcia na najbliższą pięciolatkę.

    >Widzisz w tym gdzies jakis sens? Bo ja widze po tym krotkim przedstawieniu
    >sprawy tylko i wylacznie
    >zazdrosc - Twoja i tych majstrow, ze gosc ma kase i robi sobie z nia
    >co chce. Typowe. Na tej grupie tez to czasem mozna odczuc :-)

    Tak więc z powyższego co napisałem sam widzisz jak bardzo się mylisz w
    swoich osądach, gdyż dzięki mnie, gościu nie przeżył katastrofy przy
    rozruchu tej "instalacji"

    >To Ty sie mylisz - zeby stworzyc biznes ktory wypali i zacznie dawac
    >takie zyski nie mozna byc ani troszeczke naiwnym, bo wyrucha cie pierwszy
    >lepszy kontrahent.

    Próbujesz na siłę pisać w tym momencie zupełnie nie na temat. To że facet ma
    smykałkę do interesu, nie świadczy o tym że nie jest naiwnym w innych
    sprawach. Wystarczy przypomnieć że jest kupującym odkurzacze od domokrążców
    po 8 tysięcy złotych lub montującym 6 źródeł ciepła w super oszczędnym małym
    domu.