  • Data: 2013-10-31 11:58:03
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 31 października 2013 11:46:44 UTC+1 użytkownik m...@g...com
    napisał:

    > Nie będę wyliczał co ma ale ma dość dobre źródło dochodu, które niestety
    > ale nie nadąża za jego fanaberiami.

    Czyli nie jest az tak bogaty :-)
    Ja osobiscie znam jednego bogatego faceta - zarabia roznie ale na czysto
    wychodzi od 100-500 tys pln / mc.

    > Dom postawił na płyciew którą wlał 60kubików betonu + zbrojenie. Ubzdurał
    > sobie że na ławach będzie za słabo, mimo że w promieniu 150km wszyscy budują
    > na ławach bo tu nie ma niestabilnych gruntów.

    Szczypalbys sie majac pol banki na miesiac z takimi decyzjami? Bo ja nie :)
    Jezeli ten Twoj znajomy tyle nie zarabia (a nie zarabia skoro musial wziac
    kredyt na ten dom zamiast poczekac dwa miesiace i wybudowac go za gotowke ;)
    to pewnie jest taki jak piszesz ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.