  • Data: 2013-10-31 12:04:35
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    > O to tak jak ja - też co jakiś czas zapraszam akwizytoró na rozmowę.

    Ups, za szybko się wysłało :-) Chciałem jeszcze dopisać, że znacznie lepsza
    zabawa jest gdy się pójdzie na szkolenie dla akwizytorów. Ja zwykle robię
    tak że tłumaczę że produkt bardzo fajny, ale chwilowo mam kredyt i mało
    gotówki, więc może za jakiś czas gdy trochę odłożę a tymczasem szukam
    jakiejś roboty by sobie dorobić. Wtedy taki akwizytor zmienia front bo
    widzi, że na produkcie nie zarobi, ale może zarobić na zwerbowaniu nowego
    sprzedawcy, więc zaczyna się inna rozmowa. Ja udaję że się waham, że mam
    obawy o to czy to jest moralne itd. i wtedy najczęściej słyszę to przyjedź
    na szkolenie a później podejmiesz decyzję.

    Najlepszy był facet co chciał mi sprzedać lokato-ubezpieczenie w Skandii.
    Najpierw wszystko było ok, a Skandia to instytucja charytatywna która darmo
    ludziom pozwala zarabiać i prawie dopłaca do interesu. Gdy zmienił front i
    namawiał mnie do zostania sprzedawcą to już przyznał otwarcie że na każdym
    kliencie zarabiają 1,5 tyś przez pierwszy rok z czego 500zł otrzymuje ten
    który namówił klienta do wstąpienia do programu :-)

    Pozdrawiam
    Ergie