  • Data: 2013-10-31 13:21:06
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:c7b86f1f-079c-426c-963b-adef180eb595@go
    oglegroups.com...

    > To chyba normalne - niezaleznie jaki masz okap trzeba przetrzec sciera,
    > szczegolnie w kuchni ktora powinna byc najbardziej czystym i sterylnym
    > pomieszczeniem w calym domu. Przeciez w kazdym domu sie kurzy, kurz
    > sam sie nie zetrze.

    Ale są sposoby by go było mniej lub więcej.

    > Juz sam sie przyznal, ze spam. Widzisz jak Cie nabral :-)

    ROTFL. Wiesz co to jest spam? Czy on o tych okapach i płytach zakłada
    specjalnie wątki, czy może pisze tylko na temat?

    > Nie ma spamu zlego i dobrego, lagodnego i nachalnego. Kazdy spam jest zly.

    Ty tak na poważnie??? W takim razie na tej grupie zostaną tylko wątki
    humorystycznie, a na motoryzacyjnej tylko o przepisach. Pisanie o jakimś
    produkcie (niezależnie od tego czy się nim handluje czy nie) nie jest spamem
    jeśli jest odpowiedzią na pytanie o taki produkt.

    Pytałem o płytę z pokrętłami w odpowiedzi dostałem info że ta płyta tak ma.
    Gdzie tu spam? Co innego gdybym pytał o wiertarkę a usłyszał nie mam
    wiertarki ale za to chętnie Ci sprzedam okap.

    Pozdrawiam
    Ergie