  • Data: 2013-11-01 23:09:50
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: slavo65 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 22:55:51 UTC+1 użytkownik 4cx1000 napisał:

    > Pominąłeś odpowiedzi na tematy:
    >

    > Dużo większe zuzycie prądu w okapie bora niż w tradycyjnych okapach.
    Jest mniejsze.

    > Brak możliwości pracy okapu bora z ciągiem naturalnym wentylacji, tak ja to
    >
    > ma miejsce w
    >
    > tradycyjnych okapach.
    Klienci kupują BORA właśnie dlatego, że nie jest okapem, więc argument bez sensu.
    Podobnie nierdzewne Trabanty przegrały z rdzewiejącą resztą aut.

    jak nie kupowali Trabantów chociaż był nierdzewny

    > Stały poziom hałasu okapu bora w odróżnieniu do tradycyjnych okapów w
    >
    > których można
    >
    > zmniejszyć moc przez co poziom hałasu zmiejsza się.
    Owszem, ale wtedy już nic nie ciągną.

    > Problem z wyciąganiem oparów przy gotowaniu w wysokich naczyniach na okapie
    >
    > bora w sytuacji gdy nie jest możliwe przykrywanie naczyń
    Dlaczego nie jest możliwe?

    > Przyprawy, zamiast trafić do potrawy są wciągane w okap bora. Więc aby
    >
    > skutecznie przyprawić potrawę bez marnowania przypraw należy okap bora
    >
    > wyłączyć.
    Skąd wiesz, że należy wyłączyć? Testowałeś osobiście, czy przeczytałeś na stronie
    producenta? I uwierzyłeś? A dlaczego nie uwierzyłeś w inne informacje?

    > Będę ci przypominał te pytania co chwilę.
    Fajnie. O to mi chodzi :)