eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePłyta indukcyjna › Re: Płyta indukcyjna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!news-out.readnews.c
    om!transit4.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
    ostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neo
    strada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    References: <1...@g...com>
    <a...@g...com>
    <e...@g...com>
    <l4oesa$p5q$1@node2.news.atman.pl> <l4p686$g1n$1@news.task.gda.pl>
    <l4qe80$2m4$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Płyta indukcyjna
    Date: Sat, 2 Nov 2013 21:13:26 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 24
    Message-ID: <52755cbb$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.22.206.117
    X-Trace: 1383423163 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2183 83.22.206.117:1363
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:477543
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:l4qe80$2m4$1@node1.news.atman.pl...

    > A widziałeś jak takie "dowodzenie" wygląda w przypadku sprzętu
    > elektrycznego/elektronicznego? Wystarczy jedno zdanie: "skoro się
    > zepsuło to znaczy że wada była tylko się wcześniej nie ujawniła" i to
    > wszystko :-)

    Bzdurzycie kolego.
    Skoro się zepsuło to znaczy, że wcześniej działało. Skoro wcześniej
    działało to mogło się zepsuć na skutek ukrytej wady fabrycznej, ale
    równie dobrze na skutek czynnika zewnętrznego np. nieprawidłowego
    użytkowania, przepięcia lub awarii sieci zasilającej.

    > Co innego w przypadku butów i ubrań, ale jeśli chodzi o AGD to
    > korzystanie z niezgodności jest bardzo proste.

    Oczywiście, że bardzo proste. Sprzedawca ma 14 dni na odpowiedź i
    ustosunkowanie się do reklamacji. W ciągu 14 dni otrzymujesz odpowiedź
    sprzedawcy, że sprzęt musi być wysyłany do serwisu producenta w celu
    dokonania ekspertyzy, która ma za zadanie ustalić przyczynę uszkodzenia.
    Jeżeli serwis uzna uszkodzenie z winy producenta to dokona naprawy z
    tytułu gwarancji. Jeżeli nie uzna to "bujaj się Fela".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1