eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePłyta indukcyjnaRe: Płyta indukcyjna
  • Data: 2013-11-04 12:59:12
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-11-04 11:34, Ergie pisze:

    >> Oczywiście, że bardzo proste. Sprzedawca ma 14 dni na odpowiedź i
    >> ustosunkowanie się do reklamacji. W ciągu 14 dni otrzymujesz odpowiedź
    >> sprzedawcy, że sprzęt musi być wysyłany do serwisu producenta w celu
    >> dokonania ekspertyzy, która ma za zadanie ustalić przyczynę
    >> uszkodzenia. Jeżeli serwis uzna uszkodzenie z winy producenta to
    >> dokona naprawy z tytułu gwarancji. Jeżeli nie uzna to "bujaj się Fela".
    >
    > Dokładnie taka samo jak przy gwarancji.

    Znaczy klientowi nie robi to zadnej roznicy, poza tym, ze moze sie
    poczuc wazniejszy dziamgajac cos sprzedawcy w twarz o odpowiedzialnosci.
    Ale o tym juz bylo. Kompleks malego czlonka sie to nazywa.

    Pozdro.. TK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1