eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePłyta indukcyjnaRe: Płyta indukcyjna
  • Data: 2013-11-04 11:34:32
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:52755cbb$0$2183$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Skoro się zepsuło to znaczy, że wcześniej działało. Skoro wcześniej
    > działało to mogło się zepsuć na skutek ukrytej wady fabrycznej,


    I tego dotyczy zarówno gwarancja jak i nizgodność.

    > ale równie dobrze na skutek czynnika zewnętrznego np. nieprawidłowego
    > użytkowania, przepięcia lub awarii sieci zasilającej.

    Tego ani gwarancja ani niezgodność nie obejmują - nie ma różnicy z którego
    paragrafu (gwarancji czy niezgodności) będziemy reklamować sprzęt.

    >> Co innego w przypadku butów i ubrań, ale jeśli chodzi o AGD to
    >> korzystanie z niezgodności jest bardzo proste.

    > Oczywiście, że bardzo proste. Sprzedawca ma 14 dni na odpowiedź i
    > ustosunkowanie się do reklamacji. W ciągu 14 dni otrzymujesz odpowiedź
    > sprzedawcy, że sprzęt musi być wysyłany do serwisu producenta w celu
    > dokonania ekspertyzy, która ma za zadanie ustalić przyczynę uszkodzenia.
    > Jeżeli serwis uzna uszkodzenie z winy producenta to dokona naprawy z
    > tytułu gwarancji. Jeżeli nie uzna to "bujaj się Fela".

    Dokładnie taka samo jak przy gwarancji.

    Pozdrawiam
    Ergie


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1