eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePłyta indukcyjna › Re: Płyta indukcyjna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!npeer01.iad.highwin
    ds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.ne
    wshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.p
    l!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    References: <1...@g...com>
    <a...@g...com>
    <e...@g...com>
    <l4oesa$p5q$1@node2.news.atman.pl> <l4p686$g1n$1@news.task.gda.pl>
    <l4qe80$2m4$1@node1.news.atman.pl>
    <52755cbb$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    <l57t7p$top$1@node2.news.atman.pl> <l5826f$9iq$1@usenet.news.interia.pl>
    <l587k4$8p3$1@node2.news.atman.pl> <l587nh$lol$1@usenet.news.interia.pl>
    <l58bl3$kip$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Płyta indukcyjna
    Date: Mon, 4 Nov 2013 20:57:15 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 41
    Message-ID: <5277fc17$0$2170$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.22.210.174
    X-Trace: 1383595031 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2170 83.22.210.174:1592
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3348
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:477650
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:l58bl3$kip$1@node1.news.atman.pl...

    >>> Ale przeczytałeś wątek? Chodziło o to że gwarancja wymaga
    >>> podłączenia
    >>> przez uprawnionego elektryka, a niezgodność jest od tego niezależna.
    >
    >> Skutek jest taki sam.
    >
    > Toż przecież tłumaczę "Użytkownikowi" że skutek jest taki sam i
    > dlatego nie trzeba wołać uprawnionego elektryka do podłączenia płyty.
    > Ludzie boją się utraty gwarancji i dlatego wołają elektryka.

    Nie rozumiesz czym jest "niezgodność towaru z umową" i czym jest
    "gwarancja".
    "Niezgodność towaru z umową" i "gwarancja" to są dwa całkiem odmienne
    świadczenia.
    Niezgodność towaru z umową to jest taki stan rzeczy, kiedy jest
    niezgodny z deklaracją sprzedawcy w chwili zakupu. Jeżeli taki stan
    rzeczy nastąpi już po zakupie to nie podlega reklamacjom z tytułu
    niezgodności towaru z umową.

    Przykładowo:
    Sprzedawca sprzedaje zegarek i zachwala, że ten zegarek mierzy czas. Za
    rok czasu przychodzi klient i stwierdza, że ten zegarek nie mierzy
    czasu, bo się popsuł. W tym przypadku nie występuje niezgodność towaru z
    umową, gdyż w okresie do 6 miesięcy od chwili wydania tego zegarka
    klientowi ten zegarek był sprawny. Klientowi przysługuje tylko
    świadczenie z tytułu gwarancji lub z tytułu "niezgodności towaru z
    umową" pod warunkiem, że klient udowodni, iż zegarek w chwili zakupu
    posiadał wadę, która spowodowała, że po roku ten zegarek przestał
    działać.
    Do 6 miesięcy od chwili wydania towaru klientowi, klient nie musi
    niczego udowadniać, gdyż z góry ustawa zakłada, że wada istniała w
    chwili zakupu. W takiej sytuacji sprzedawca, aby uchronić się przed
    odpowiedzialnością z tytułu niezgodności towaru z umową, musi udowodnić
    klientowi, że wada wystąpiła już po sprzedaży.

    Przeczystaj sobie to dokładnieji, a może zrozumiesz na czym polega ta
    różnica: http://sprzedaz.konsumencka.edu.pl/niezgodny.html

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1