  • Data: 2013-11-04 18:35:27
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: slavo65 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 4 listopada 2013 13:15:32 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Nie dopiero ma byc montowane. :-)
    >
    > Troche to dziwne, bo sprzet ponoc swiatowy.
    W takich krajach jest sprzedawany. Oceń sam, czy to można nazwać już światowy, czy
    jeszcze nie: http://www.bora.com/en/contact/
    W ogóle jest sprzedawany od jakiś 8 lat a w Polsce pierwsi klienci byłi rok temu.

    > Wiec jak moj "chodzi"
    >
    > na najwyzszym biegu to wciagnie dokladnie wszystko.
    Aby ocenić wciąganie, to trzeba wiedzieć z jaką mocą ciągnie i ile ma do wciągnięcia.
    Na tym filmie widać skuteczność włączonego na full okapu pewnej markowej firmy na
    literę M.: http://www.youtube.com/watch?v=PBjb2zalV-A
    Spotkałem się z opinią, że na filmie nie da się sprawdzić, czy ten okap jest
    rzeczywiście na full włączony, ale gdyby jakieś oszustwo było, to z pewnością firma M
    by zaprotestowała. O ile wiem, to reakcja firmy M była propozycja odkupienia
    patentu/firmy BORA :)

    Poziom halasu

    > podobny do bora bora.
    Gdzie słyszałeś jaka jest głośna?

    > Nawet wyspe mozna zaplanowac inaczej, a okap bez wyprowadzenia na
    >
    > zewnatrz to juz wogole porazka.
    BORA może być z filtrem lub z podłączeniem do wentylacji.
    Sporo klientów, głównie w Niemczech chwali się, że ma energooszczędny dom i często
    bierze wersje z filtrem węglowym, aby drogo ogrzane powietrze zostało w domu.
    Rozmawiałem z pewnym deweloperem, którego zainteresowała marka, bo jak sprzedaje
    mieszkania, to sporo klientów chce potem jednak przeróbek i stoją przed problemem,
    gdy kuchnia w nowym miejscu nie sięga do wentylacji.