    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 4 Nov 2013 14:33:47 -0800 (PST)
    <l51815$2mdn$1@news2.ipartners.pl>
    <7...@g...com>
    <d...@g...com>
    <2...@g...com>
    <7...@g...com>
    <e...@g...com>
    <8...@g...com>
    <4...@g...com>
    <l58355$c2b$1@usenet.news.interia.pl>
    <8...@g...com>
    <b...@g...com>
    <d...@g...com>
    Subject: Re: Płyta indukcyjna
    From: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 listopada 2013 22:23:23 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Co wy tu macie z tym "bełkotem marketingowym"?
    >
    > Jakiś marketingowiec wam żonę zbrzuchacił? :)

    Po prostu wyczuwamy taki belkot z daleka, wiec zeby sie z nami dogadac
    przejdz na poziom bardziej techniczny, nie sprzedazowy :)

    > Ludzie z branży wiedzą na pierwszy rzut oka, kto to produkuje. Producent też
    natychmiast rozpoznał swoje urządzenie i nie pultał się, bo sam dobrze wie co
    sprzedaje.

    Ale rzetelnosc testu wymagalaby podania producenta / modelu okapu
    konkurencyjnego, skoro w pozostalych filmach jest podany producent i model
    okapu (bora classic etc).

    Skoro test ma byc wiarygodny i prawdziwy - nikt by za to bora-bora do sadu
    nie podal - a nawet jesliby podal to sprawa przeciez wygrana (+ darmowa
    reklama :)

    Poniewaz tych danych brakuje - rownie dobrze mogl tam byc zepsuty wentylator
    albo zapchany filtr. Ten film tak naprawde nie prezentuje kompletnie NIC,
    wiec pokazywanie go jest bez sensu. Tym bardziej ze kazdy moze sobie isc
    do kuchni i zobaczyc jak jest naprawde.

    > Nie wiem. Może jakieś niuanse prawne. Nie interesowało mnie to specjalnie, ale
    zapytam i dam znać.

    A ja wiem czemu - bo w ten sposob mozna legalnie zmanipulowac potencjalnego
    klienta :)

    Powiedz dokladnie jakiego producenta na M jest okap z tego filmu? Napisz
    pelna nazwe producenta (i jak znasz - modelu). Ciekaw jestem czy sie
    odwazysz :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.