eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePłyta indukcyjna › Re: Płyta indukcyjna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwin
    ds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!u
    nt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.PO
    STED!not-for-mail
    From: <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    References: <1...@g...com>
    <a...@g...com>
    <e...@g...com>
    <l4oesa$p5q$1@node2.news.atman.pl> <l4p686$g1n$1@news.task.gda.pl>
    <l4qe80$2m4$1@node1.news.atman.pl>
    <52755cbb$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    <l57t7p$top$1@node2.news.atman.pl> <l5826f$9iq$1@usenet.news.interia.pl>
    <l587k4$8p3$1@node2.news.atman.pl> <l587nh$lol$1@usenet.news.interia.pl>
    <l58bl3$kip$1@node1.news.atman.pl>
    <5277fc17$0$2170$65785112@news.neostrada.pl>
    <l5ach5$mqr$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Płyta indukcyjna
    Date: Tue, 5 Nov 2013 11:23:56 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    Lines: 24
    Message-ID: <5278c73e$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.55.236.85
    X-Trace: 1383647038 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2137 80.55.236.85:42153
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2560
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:477680
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:l5ach5$mqr$1@node1.news.atman.pl...

    > Już pisałem to szumne "udowodnienie" sprowadza się do napisania "gdyby był
    > pozbawiony wad w momencie sprzedaży to działałby dłużej niż rok". Pójdź do
    > miejskiego/gminnego rzecznika konsumentów to dostaniesz gotowe pisemko.


    Bzdura.
    Urządzenie psują się także z winy uzytkownika lub przyczyn zewnętrznych jak
    przegrzanie,
    przepięcia, wyładowania atmosferyczne, zalanie cieczą, itp.
    Często widać ewidentne uszkodzenia po burzy, np. powypalane części i
    ścieżki. Czasem uszkodzenia są ukryte, np.
    przepalone uzwojenia separatora sieci LAN na wskutek przebicia.
    Każdy rozgarnięty technik jest w stanie wykryć tego typu uszkodzenia i nie
    wciskaj kitu o teorii "gdyby był pozbawiony wad"
    Takich napraw mam w okresie wiosennym i letnim nawet kilka dziennie.
    Dziwnym trafem wtedy, gdy szaleją burze:)
    Wtedy najwięcej uszkodzeń portów LAN lub wejść wideo i choćby nie wiem jakie
    pismo było załączone do urządzenia nie ma szans na
    jakąkolwiek bezpłatną naprawę.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1