    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Płyta indukcyjna
    Date: Tue, 05 Nov 2013 14:42:06 +0100
    <4...@g...com>
    <l58355$c2b$1@usenet.news.interia.pl> <l587q2$91g$1@node2.news.atman.pl>
    <l588uq$ofs$1@usenet.news.interia.pl> <l58c1j$l33$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <l5acm0$mvl$1@node1.news.atman.pl> <l5af39$ch1$1@usenet.news.interia.pl>
    <l5al6t$vd$1@node1.news.atman.pl> <l5aogu$1ci$1@usenet.news.interia.pl>
    <l5api6$ppl$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 2013-11-05 13:50, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Napisał ten co częściej się udziela na grupie.

    Oj jakby tak sprawdzic statystyke... i ilosc watkow okupowanuch...

    > To że gdy zrobisz podciśnienie to będziesz z niej zaciągał zapachy.

    Okapem kuchennym w domu tak?
    Wiec przypomnij sobie od czego dyskusja sie zaczela i zastanow sie co
    doradzic tym ktorzy korzystaja z odkurzaczy centralnych. Jak tam
    oprogramowac wentylacje, zeby zapachow z kanalizacji nie zaciagac. A
    wlasciwie wiem co mozna im doradzic. Moze skierowac wylot do wewnatrz?

    > Nie wiesz o czym piszesz.

    Oczywiscie. W zyciu kibla nie widzialem.

    > Żeby w pewnych warunkach śmierdziało z kanalizacji.

    A te pewne warunki to zaraz sie dowiemy, ze przedwojenne, zeliwne rury
    kanalizacyjne skladane na gazety.

    > ROTFL - przypadkiem dobrze napisałeś - tak w wielu domach z wentylacją
    > grawitacyjną jak wiatr wieje nie z tej strony co trzeba to jak to
    > ująłeś "jedzie".

    z ktorego wieku i dlaczego tylko z wentylacja grawitacyjna? Wywiewki
    kanalizacyjnej nie masz? Odkurzacza centralnego tez nie?

    > Nie brnij, bo schodzisz do poziomu debilnych troli co to krytykują
    > wszystko czego na oczy nie widzieli i na czym się nie znają.

    Bardzo trafna uwaga. Kanalizacji i okapu na oczy nie widzialem.

    > Rozumiem,
    > że do mnie jesteś negatywnie nastawiony bo wielokrotnie prostowałem
    > Twoje bzdury, dlatego proszę zrób sobie przerwę i idź zapytaj
    > projektanta albo wykonawcę z doświadczeniem, a później pisz dalej.

    A jakie to moje bzdury masz na mysli? Moze taka, ze slysze lodowke z
    odleglosci jednego metra?
    Wcale nie jestem negatywnie nastawiony, ale Twoje gloryfikowanie jakichs
    pierdol ktorymi nikomu sie nie chce zajmowac i wymyslanie do tego teorii
    podpierajac sie egzotycznymi przykladami czym wg. Ciebie jest? Grupa
    jest publiczna, wiec pisz sobie co chcesz, ale lepiej nie po to by
    zaistniec.
    No dobra, nie bede Cie juz irytowal. Wymyslaj dalej jakies ciekawe
    przypadki zeby udowdnic, ze okap z wylotem na zewnatrz to smiertelne
    niebezpieczenstwo bo smierdzi z kanalizacji tylko jeszcze nie wiemy
    komu. Ja Cie nie powstrzymam skoro wierzysz w te bzdury.

    Pozdro.. TK