  • Data: 2013-11-05 14:57:23
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 5 listopada 2013 13:50:13 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > To że gdy zrobisz podciśnienie to będziesz z niej zaciągał zapachy.

    Kurcze Ergie daj spokój- podciśnienie wysysające smród z rur kanalizacyjnych zrobione
    okapem?
    Znając Ciebie to zaraz gdzieś nizej napiszesz że na Śląsku z takim przypadkiem się
    spotkałeś albo jakies dodatkowe założenie(tupu kanalizacja złozona bez uszczelek,
    puszczona wierzchem po ścianie) wymyslisz.
    Odkurzacz centralny masz w swym szczelnym domu z went mech? Tez jakieś podciśnienie
    robi
    > Żeby w pewnych warunkach śmierdziało z kanalizacji.
    O własnie- pisałem wyzej- zaczynają sie dodatkowe założenia aby pasowało.
    .
    Czyli uruchamiasz okap i nagle smród z rur kanalizacyjnych przez uszczelki pokonując,
    wylewkę, styropian, kafle czy inny tynk na ścianach zaczyna wyłazić?
    Na Pomorzu z taką sytuacją sie nie spotkałem ale na Śląsku kto wie;)

    > ROTFL - przypadkiem dobrze napisałeś - tak w wielu domach z wentylacją
    > grawitacyjną jak wiatr wieje nie z tej strony co trzeba to jak to ująłeś
    > "jedzie".
    Mogę śmiało napisac że dłuzej lub krócej mieszkałem w wielu domach z wentylacją
    grawitacyjna i takiej sytuacji nie spotkałem. No chyba że ktoś z syfonów zrezygnował.
    Często piszesz że z racji Swojego zajęcia bywasz w róznych domach.
    POewnie w takich z went graw. równiez . To jak będziesz to zwróc uwagę czy z kanalizy
    jedzie jak wiatr na dworze. A jak went mech gdzieś tam uświadczysz i okap z wyciągiem
    na zewnątrz to poproś domowników aby właczyli i daj znać czy z kanalizy zajechało.