  • Data: 2013-11-05 17:24:14
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 5 listopada 2013 15:24:10 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    > Nic nie muszę wymyślać ja znam i teorię i praktykę.

    Czekaj czekaj - wystarczy zrobic prosty test - dmuchnac w rure przed syfonem.
    Jak zabulgocze woda w syfonie to znaczy ze cisnienie uszlo syfonem,
    jak nie zabulgocze - to znaczy ze poszlo bokami na laczeniach rur.

    Jak myslisz jak bedzie? Stawiam ze jednak zabulgocze bo woda w syfonie bedzie
    stawiac mniejszy opor niz rury zalozone na gumowych uszczelkach. Wiec jezeli
    okap mialby powodowac zasysanie zapachow z kanalizacji (swoja droga wiekszej
    bzdury nigdy nie slyszalem ;) to w pierwszej kolejnosci powinien wyssac wode
    z syfonu.

    Nowe rury kanalizacyjne zakladane na uszczelki gumowe przypuszczam, ze
    wytrzymaja podcisnienia rzedu 2-3 bar jak nie wiecej. Zeby takie
    podcisnienie wytworzyc w domu okapem to nie wiem jaki by to musial byc
    okap :-))

    Zloz sobie do kupy dwie kawalki rury, jedna zatkaj korkiem i dmuchaj -
    jak nie przedmuchasz to okap tym bardziej nie da rady. Stawiam skrzynke
    piwa ze nie przedmuchasz, bedzie idealnie szczelnie.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.