    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Płyta indukcyjna
    Date: Tue, 05 Nov 2013 15:26:43 +0100
    <e...@g...com>
    <8...@g...com>
    <4...@g...com>
    <l58355$c2b$1@usenet.news.interia.pl>
    <8...@g...com>
    <5278a825$0$2177$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <l5amm8$smd$1@usenet.news.interia.pl>
    <c...@g...com>

    W dniu 2013-11-05 13:57, slavo65 pisze:

    > Po pierwsze, prawie w każdym poście jaki tu jest do mnie kierowany, są mi robione
    zarzuty, że próbuję wcisnąć jakiś nie mający pokrycia w faktach, marketingowy kit.

    Co prawda nie ja, ale muysle, ze dlatego, ze nie sluchasz. Cytowales
    jakies niby fakty o nizszym zyzyciu czy cos. Nieco wyzej zarzuciles mi,
    ze nie slyszalem, choc sam podales wartosci dB.

    A ty mi znów radzisz, abym dla pieniędzy wyparł się tego co na prawdę
    myślę :)

    Gdybym chcial Ci radzic to zaczalbym znacznie wczesniej. Zdecydowales
    sie uzyc tego kanalu do zareklamowania czegos Twoja sprawa i okazja byla
    dobra. Widac watek zyje, wiec nic tylko sie ciesz. Po co wciskasz tu co
    naprawde myslisz w polityce jak nikt o to nie pyta?

    > Po drugie, sam teraz potwierdziłeś ich niekonsekwencję, bo przecież znani są
    powszechnie z narzekania na tragiczną sytuację umęczonych tuskiem Polaków a
    jednocześnie widzisz ich jako kupujących tak drogie urządzenia :)

    A co mnie to obchodzi? Polityka chcesz swiat uszczesliwiac? Po jaka
    cholere wypowiedziami wiazesz marke firmy z niechecia do jakiejs partii?
    Komu to niby ma sluzyc nie mam pojecia, ale napewno nie marce handlowej
    dla ktorej klientami sa wyznawcy kazdej partii.

    Pozdro.. TK