    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Płyta indukcyjna
    Date: Thu, 07 Nov 2013 13:11:54 +0100
    <l58355$c2b$1@usenet.news.interia.pl> <l587q2$91g$1@node2.news.atman.pl>
    <l588uq$ofs$1@usenet.news.interia.pl> <l58c1j$l33$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <l5acm0$mvl$1@node1.news.atman.pl> <l5af39$ch1$1@usenet.news.interia.pl>
    <l5al6t$vd$1@node1.news.atman.pl> <l5aogu$1ci$1@usenet.news.interia.pl>
    <l5api6$ppl$1@node2.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <l5av2c$vib$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <l5frtp$gqn$1@node1.news.atman.pl> <l5fuh4$119$1@usenet.news.interia.pl>
    <l5fvhk$tno$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 2013-11-07 13:02, Ergie pisze:

    > Nie brnij, bo stajesz się żałosny. Już udowodniłeś, że nie masz pojęcia
    > o czym piszesz a teraz to potwierdzasz. Jeśli dla Ciebie 10-20 letnie
    > instalacje oznaczają "żeliwo na gazety" to lepiej w ogóle nie pisz.

    Hle hle hle... :-)
    To sie nazywa antycypowanie. Wszystko jedno, czy zeliwo na gazety, czy
    co kolwiek innego o uszczelkach. Wazne, ze zjawisko znasz tylko Ty, ale
    zeby jakos wybrnac to sie dobierze jakis nawet najbardziej niesamowity
    przypadek, taki jak ten, zeby za dwadziescia lat dac znac.
    Poczytaj siebie troche to sie przerazisz ile to niebezpieczenstw czycha
    z kazdej strony.

    > "Przypadek"? Ty naprawdę sądzisz, że 10-20 letnia instalacja PCV to
    > "przypadek"? Myślisz że ludzie swoje instalacje co kilka lat zmieniają?

    Juz Ci kiedys pisalem. Zyje na swiecie nie od dzis. Mieszkalem w roznych
    miejscach jak pewnie wiekszosc z nas i kibel na oczy widzialem. Gdzie Ty
    mieszkasz i w jakich miejscach bywasz to Twoja slodka tajemnica, ze
    smrod z kibla czujesz po wlaczeniu okapu.

    > Właśnie po raz kolejny uwidoczniłeś różnicę pomiędzy nami. Ty jesteś
    > teoretyk co to widzi że są uszczelki więc mu się wydaje że zawsze będzie
    > szczelnie. Ja wiem że tak nie jest i wiem jak wyglądają uszczelki po
    > kilku/kilkunastu/kilkudziesięciu latach.

    Okap w kuchni rozumiesz? Okap, nie jakies uszczelki.

    Pozdro.. TK