  • Data: 2013-11-08 07:40:52
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: slavo65 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 00:17:56 UTC+1 użytkownik WS napisał:
> [...]
    buczy, świeci i zajmuje miejsce, ale musisz się z tym pogodzić, że klasyczny okap
    przegrywa pod każdym względem z BORA.

    > hm... jak dla mnie to bora zajmuje miejsce (ktore w praktyce do czegos mozna
    wykorzystac), miejsce nad kuchenka i tak jest stracone... chyba, ze masz jakis pomysl
    jak i na co moze sie przydac? ;)

    Dwa przykłady projektów kuchni możliwych dzięki BORA:

    http://imageshack.us/a/img10/4775/kuchnia6a.jpg

    http://imageshack.us/a/img694/9070/oknoc.jpg