  • Data: 2013-11-08 09:16:20
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 08:52:44 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:
    > To pisz jasno, że cię nie stać, bo to lepiej brzmi i żaden wstyd, a nie >wymyślaj
    wad.
    Ty równiez uczciwie napisz że wynalzki bora bora nie sa dla ludzi korzystających
    normalnie z kuchni tylko dla tych którzy kuchnie robia na pokaz.
    Bo uzytkowo taka kuchnia jak z projektu który wrzuciłes to porazka.
    Ze dwa lata temu Gołębiewski wybudował największy w Polsce, drugi co do wielkości w
    Europie hotel w Karpaczu. Kasy tam nie złaowali na wyposażenie, w restauracjach tzw.
    "wysp" jest kilka ale wynalazków bora bora nie zauwazylem. Jęsli te bora bora takie
    unikalne i idealne by były to myślę że by to np tam zamówili.
    Ja wiem ze bora bora dopiero od roku w Polsce i się rozwija i wszystkiego dobrego Wam
    życze bo chleba mi od ust nie odejmujecie.
    Ale teksty które T wypisujesz na tej grupie przynoszą marce więcej szkód jak pożytku
    i gdyby to czytał ktoś z marketingu bora bora to raczej pochwały bys nie dostał.