  • Data: 2009-03-26 13:22:38
    Temat: Re: Plyta indukcyjna kontra ceramiczna lub gazowa???
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 26 Mar 2009 10:40:29 +0100, Boombastic napisał(a):

    > Widać kiepsko u ciebie z ekonomią. Ten 1000 zł różnicy w cenie zakupu
    > znacznie rzutuje na opłacalność zakupu jednej i drugiej płyty. Skoro
    > twierdzisz, że koszty użytkowania obu płyt są takie same to przyjmując tylko
    > takie założenie lepiej jest kupić płytę gazową bo jest znacznie tańsza.

    No dobra, niech będzie :) Ale skoro autor wątku wspomniał że liczą się też
    względy estetyczne, to jednak indukcja wygrywa... Jeśli chodzi o
    zaproponowaną tu "płaską" płytę gazową, to w sumie fajne rozwiązanie ale...
    faktycznie trzeba zapomnieć o instalacji nad piekarnikiem (u mnie np. by to
    było dyskwalifikujące, bo tylko w jednym miejscu da się postawić piekarnik
    i płytę grzejną).

    > Co i tak nie zmienia faktu, że pozostałe zalety indukcji dla mnie były o
    > wiele ważniejsze by nie interesować się w ogóle gazem.

    No i EOT :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944