  • Data: 2009-01-07 07:55:23
    Temat: Re: Plyta indukcyjna vs plyta gazowa.
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:gk0gfi$ni$1@news.interia.pl...

    > A mi sie wydaje, ze zaczynacie sie czepiac i za chwile wyjdzie z tego
    > niezly wywod naukowy. Bez przesady, ile to powietrza bedzie trzeba
    > dodatkowo ogrzac by zagotowac obiad? Ciekawe czy zastanawiacie sie nad tym
    > wychodzac z domu otwierajac drzwi przy takiem mrozie. :-))

    Maniek, jak zwykle przyznaje ci rację. A w nowoczesnych domach nie otwiera
    sie drzwi(straty energi) Tam wychodzi sie z domu przez śluzę powietrzną;))
    Zaczyna sie dyskusja o startach energi podczas gotowania wody na kawe. A ile
    energi tracimy wylewając wodę z wanny? Taka kąpiel(a wanne mam 1,6m na 1,6
    m) to dopiero potęża strata energii. Niech nikt lepiej nie liczy jak duże,
    bo przestanę się kąpać. A ile powietrza "zmarnuje" jak wieczorem zechcę z
    żoną wypić winko przy rozpalonym kominku. Kominek mam dekoracyjny, otwarty,
    więc takie rozpalanie w nim to rozpusta.
    Po raz kolejny apeluje- nie dajmy się zwariować.

    Krzysiek