  • Data: 2009-01-08 19:26:20
    Temat: Re: Plyta indukcyjna vs plyta gazowa.
    Od: "kris" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:gk5fk6$h7f$1@news.interia.pl...

    > Znaczy gumowy taki?? Fajna rzecz, tylko problem z tymi zyjatkami.:-(

    Dokładnie taki.
    A na żyjatka to podobno jakieś środki są.Ty pokonałes kreta ja pokonam
    żyjatka;)) Bliżej lata zgłebie temat. Albo częsciej bede wode wymieniał.
    Jak z głebinówki sie nada(bo to tylko 12 metrów)to za darmo(nie liząc
    kosztów pradu do pompy) moge wymieniac nawet co tydzień. Jaj w tym roku
    kupiłem ten basen napełniłem go to przez tydzień było ok. Dłuzej nie
    testowałem bo sie pogoda popsuła, lato skończyło itp;)

    Krzysiek