  • Data: 2009-01-09 10:20:18
    Temat: Re: Plyta indukcyjna vs plyta gazowa.
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    na102 pisze:

    > jezeli mowisz o zasilaniu ciaglym (staly pobor przez cała dobe) to nie
    > wyjdzie ci nic taniej.

    Oczywiście masz w tym zakresie zajebiste doświadczenie, prawda ? No bo
    nie śmiem twierdzić że pieprzysz sobie tak od rzeczy, byle coś napisać
    bez wcześniejszego sprawdzenia.

    Dane z mojego konta w EBOK Energa:

    "Twoja grupa taryfowa: G12W
    Suma Twojego rachunku (miesięcznie): 277,74 zł

    W innych grupach taryfowych Twój rachunek wynosiłby:
    Grupa taryfowa: G11 : 312,76 zł (miesięcznie)
    Grupa taryfowa: G12 : 268,18 zł (miesięcznie)"

    Celowo wybrałem grupę G12w, bo po optymalizacji zużycia będzie tańsza
    niż G12 (weekendy dość intensywnie spędzam w domu), która obecnie jest
    jeszcze tańsza. Jak odpalę docelową automatykę, będę miał optymalne
    wykorzystanie systemu ogrzewania i wentylacji, sam też nabiorę
    dyscypliny i zacznę korzystać z funkcji opóźnionego włączenia pralki i
    zmywarki.

    W każdym razie obecnie jestem o 12% do przodu względem zwykłej taryfy
    jednostrefowej.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio