  • Data: 2009-01-09 10:25:11
    Temat: Re: Plyta indukcyjna vs plyta gazowa.
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    qlphon pisze:

    > jak zwał tak zwał, ale problem wystepuje niezależnie od tego, co sie o tym
    > sądzi...

    Eee, tam. Po pierwsze fale są duuuużo dłuższe niż najdłuższy organ w
    ludzkim ciele, ba - nawet niż całe ciało :) Poza tym mają bardzo
    niewielki zasięg, gdyż konstrukcja cewki indukcyjnej jest tak
    zoptymalizowana by całość pola obejmowała spód naczynia.

    Zresztą można zrobić eksperyment - nawinąć jakąś jednozwojową pętlę i
    zapiąć ją do miernika który potrafi mierzyć prąd zmienny o
    częstotliwościach rzędu kiloherców. Kurczę, sam jestem ciekaw - sprawdzę
    w chacie co się indukuje 50cm od pola :) Nie wiem tylko czy mój Brymen
    się nada.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio