  • Data: 2010-11-25 12:39:34
    Temat: Re: Plyta korkowa na sciane a wyciszenie?
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "slawek7" <s...@w...pl> wrote:
    > zle przeczytalem bo nie pokazaly mi sie polskie litery.
    > Gdzie kupic ta tasme akustyczna bo to chyba o to chodzi a nie mate
    > akustyczna?

    Castorama, Leroy-Merlin, sklady budowlane... To taka tasma samoprzylepna z
    jakby cienkiej pianki (ok. 3mm). Kupuje sie ja pod konkretne profile
    (30mm,50mm,75mm,..).
    Zwróc uwage na to, ze izolacje dzwiekochlonna buduje sie od strony
    powstawania halasu. Nie jestem w tym biegly, ale tak na chlopski rozum, aby
    w Twoim przypadku przedscianka spelniala role izolacji akustycznej,
    powinienes unikac mocowania przedscianki do wlasciwej sciany. Do tego
    plytowanie z jednej strony spowoduje, ze sciana bedzie malo sztywna.
    Ja zrobilbym to na profilach CW50 odsunietych od sciany o 2,5cm i co drugi
    profil (co 120cm) dalbym profil oscieznicowy. Pozostale profile mozna
    polaczyc jeden z drugim. W powstala przestrzen dalbym welne 75mm.
    Konstrukcje przedscianki (ale od strony powstawania halasu!!!) masz opisana
    tu:
    http://budowairemont.knauf.pl/birw/197-Przed%C5%9Bci
    anki.html

    --