  • Data: 2010-11-26 08:13:10
    Temat: Re: Plyta korkowa na sciane a wyciszenie?
    Od: slawek7 <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To co napisałe Bartek ma sens bo jeśli taka ścianka powinna byc od
    strony źródła dzwieku to ja juz sam nie wiem o co chodzi i nawte nie
    wiem czy jak to kiedys zrobie to w ogóle ma sens.
    Caly mój koszmar jest taki że własnie skończyłem remont mieszkania i
    jak sobie mam teraz pomyslec o powtórnym brudzeniu, szpachlowaniu i
    tym wszystkim to sie po porstu boję.
    A w takim razie jak się wycisza pomieszczenie od w celu odizolowania
    od halasu, ale od drugiej strony?