    From: "4cx1000" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Płyta z sensorem zapobiegającym wykipieniu [crosspost]
    Date: Sun, 9 Jun 2013 19:18:10 +0200

    news:1aw7z55q1yjx.1m28tz9y4e3hh.dlg@40tude.net...

    > No wiesz, nigdy nie wiadomo, czy mleko i/lub masło są prawdziwe, a działa
    > tylko z prawdziwymi surowcami 33333-P

    Wiem wiem. Od jakiegoś czasu obserwuję na ten przykład tendencję wypierania
    ze sklepów śmietany przez produkty śmietanopodobne czyli "Śmietana do Zupy"
    w której jest zagęstnik guma arabska i takie tam.... Z masłem też już sobie
    dają radę. I to w luksusowym sklepie we którym można kupić szynkę za 300zł.
    Masakra do czego to wszystko zmierza. Jak sobie człowiem sam czegoś nie
    ukręci swojskim sposobem to mu śmieci żreć pozostaje.