eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePłyta z sensorem zapobiegającym wykipieniu [crosspost] › Re: Płyta z sensorem zapobiegającym wykipieniu [crosspost]
  • Data: 2013-06-16 23:49:09
    Temat: Re: Płyta z sensorem zapobiegającym wykipieniu [crosspost]
    Od: Paweł Sujkowski <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ja mam Siemensa EH675ME31E. Ma przy tylnych "palnikach" wyskakujące
    grzybki z zamontowanymi pirometrami. Zasadniczo od strony użytkowej
    sobie chwalę, ale jako inżynier kilka rzeczy bym widział inaczej. Brak
    jest możliwości kalibracji w zależności od współczynnika emisyjności
    materiałów z których wykonane są garnki. Do gotowania z tymi czujnikami
    instrukcja zaleca garnki emaliowane. Dla garnków z nierdzewki
    dostarczane są samoprzylepne paski folii w które powinien być wycelowany
    czujnik w czasie gotowania. Paski dość dzielnie znoszą zmywarkę. Plusem
    jest na pewno optymalizacja energetyczna całego procesu bez szczególnej
    uwagi. Nastawiam temperaturę, czas i zajmuję się czymś innym. Ja raczej
    sumarycznie jestem zadowolony.

    Paweł