  • Data: 2010-09-23 07:36:00
    Temat: Re: Płyty KG - jakich unikać
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur Lew" <n...@p...onet.pl> wrote:
    > Co do samych plyt to producentow jest raptem paru bo i technologia
    > potrzebna jest niezla zeby taka plyte robic (mimo poczatkowej prostoty).
    > Wiec tutaj bym sie nie obawial. Zastanow sie raczej z jakiego tak na
    > prawde rodzaju plyty GK chcesz to robic.
    > A tutaj z roku na rok coraz wiekszy wybor nowoczesnych technologii.
    >
    > Co do profili tutaj jest juz cala gama producentow robiacych wersje pod
    > siebie tj swoje systemy (np Lafarge) albo tez hipermarketowy.
    > Roznica w jakosci jest dosc spora i widac ja przede wszystkim w:
    > * grubosci blach uzytych do wykonania profilu - czesto zaniza sie
> [...]

    To ja jeszcze dodam, że wspomniane przeze mnie profile budmat miały grubość
    0,6mm czyli tyle ile lafarge oraz były pięknie pikowane, więc wkręcanie
    wkrętów było dużo łatwiejsze niż w gładkich CD60 Lafarge. Jednak sztywność
    profili i dopasowanie uchwytów pozostawiało wiele do życzenia i dlatego
    byłem z nich niezadowolony.

    --
    Bartek