  • Data: 2009-03-30 06:04:18
    Temat: Re: Płyty cementowo cośtam
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Mar, 02:08, scream <n...@p...pl> wrote:

    > Mało popularne. Jeśli jesteś zdecydowany aby nie kłaść płyt gipsowych to
    > może płyty fermacell? Tylko, że będzie dużo drożej.

    Wiem. W ostateczności tego użyję ale myślę że może znajdę tańsze
    odpowiedniki....
    Czy kładłeś to komuś? Albo użytkowałeś? Chciałbym poznać wszelkie
    opinie zanim się w to wpakuję. Na folderach reklamowych wszystko
    pięknie wygląda. Mnie jednak interesuje jak to się sprawuje w
    praktyce...

    Pozdrawiam,
    Krzemo.