  • Data: 2015-03-14 12:54:37
    Temat: Re: Płyty granitowe na folii kubełkowej?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 9 marca 2015 16:43:19 UTC+1 użytkownik Rentier napisał:
    > W dniu 2015-03-08 o 22:03, Kris pisze:
    > . I,zolacja pod np gresem na tarasie to proszenie się o kłopoty. Nawet
    > nie proszenie- to gwarantowazny kłopot.
    > Możesz przyblizyć?

    Patrzmy od góry:
    -gres
    -klej
    -izolacja
    -wylewka
    -podsypka/ jakiś żwir czy coś w tym stylu.
    Taras najczęściej jest narażony na opady otmosferyczne, woda z deszczu poprzez fugi
    dostaje się pomiędzy gres a klej, gdyby nie izolacja woda wsiąkła by niżej i kłopotu
    by nie było. Jeśli jest izolacja to woda zostaje pomiędzy gresem a izolacją,
    przychodzi mróz i płytki odpadają.
    Albo inaczej: warstwy jak wyżej: przed czym niby ma ta izolacja izolować?
    Woda z dołu nie podejdzie bo taras z reguły jest wyżej jak poziom gruntu no i pod
    wylewka jakiś żwir czy inny materiał niepodciągający wilgoci powinien być.
    Od góry woda deszczowa ale wtedy jak pisałem ta izolacja szkodzi a nie pomaga.