  • Data: 2009-01-16 10:48:09
    Temat: Re: Po odbiorze- opodatkowanie.
    Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzyń, dzyń, dzyń... dzyń, dzyń, dzyń, dzwonią dzwonki sań,
    a Mikołaj... tfu... *kris* też... dzwoni swymi zębami:

    > Jak napisałem wcześniej dom mam już odebrany.
    > Wczoraj zadzwoniła do mn ie miła Pani z Urzedu Miasta że mam do niej
    > podejść i podac powierzchnie domu. Mam podać ile metrów kwadratowych
    > mam o "normalnej"wysokości ile metrów kwadratowych powierzchni gdzie
    > wysokość jest do 2,2m i le metrów kw o wysokości do 1,4m. Na
    > podstawie tych danych nalicza mi podatek od nieruchomości.
    > W sumie dobrze ze każą podać faktyczne wymiary, a nie liczą "z
    > projektu" Ciekawi mnie tylko czy ktoś te dane podane przezemnie
    > będzie weryfikował?;))

    No jak twoje wymiary będą bardzo odbiegały od wymiarów z projektu na, który
    zostało wydane pozwolenie to może i będą chcieli zweryfikować....

    > Czy u Was te procedury przebiegają podobnie?

    Zgłosiłam na deklaracji IN-1 wymiary z projektu. Nie chciało mi się latać z
    mierką i obmierzać, no i poddasze oficjalnie nie jest jeszcze użytkowe ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Magda *gdaMa*