  • Data: 2009-01-17 16:33:33
    Temat: Re: Po odbiorze- opodatkowanie.
    Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "psb" <p...@p...to> napisał

    > Numer posesji możesz uzyskać, zameldować się możesz w urzędzie, ale pokaż
    > potwierdzenie zameldowania w nadzorze budowlanym, a dostaniesz 5000
    > pokuty, bo wg nich meldunek = mieszkanie.

    Nie do końca. Mieszkać nie muszę w budynku, który buduję. Mam na działce też
    blaszak - garaż 2 x 3 m. Nie wiem, co na to przepisy inne niż meldunkowe,
    ale zameldować się w tym można. Kolega z biura meldunkowego powiedział, że
    może meldować jak na działce jest coś, co można nazwać "dachem nad głową".
    Teoretycznie - bo w praktyce urzędnik nie ma możliwości sprawdzenia, czy na
    działce jest cokolwiek.

    Pozdrawiam,
    /\/\\/\/