  • Data: 2011-04-19 09:33:18
    Temat: Re: Podbudowa pod kostkę granitową
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> 1. geowłóknina,
    >
    > Po co?

    Żeby mi się podbudowa (tłuczeń lub kamień polny) nie wbijała powoli w
    miękkoplastyczną glinę - jak jest sucho to glina u mnie twarda jak kamień,
    ale po deszczu robi się miękko. Robiąc drenaż żwir otulający rurę
    perforowaną zawinąłem w geowłókninę i nie mam żadnego problemu z zatykaniem
    drenażu. Spodobał mi się ten pomysł, dlatego pomyślałem, że tak samo zrobię
    w przypadku podjazdu.
    Myślisz, że nie warto? Koszt w sumie nieduży.
    Pozdr.
    Krzysiek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6054
    (20110419) __________