  • Data: 2017-01-07 13:00:32
    Temat: Re: Podcięcie komina z wkładem ceramicznym
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Jezeli chodzi o zuty to salon z kuchnia jest w ksztalcie litery L, jest podobny do
    tego (http://www.mgprojekt.com.pl/upload/downloads/ps_otw
    arty.pdf).
    Moj "pokoj dzienny + jadalnia" różni się tym, że:
    - telewizor jest zamieniony z kominem stronami, komin jest umiejscowiony 44cm od
    lewego winkla
    - cała ściana jest zlicowana ze słópkami żelbetowymi, nie ma ścianki działowej na
    telewizor.

    Chciałbym mieć kominek w lewym rogu, tak aby był wystawiony na jadalnie i salon.

    abomito
    Dlatego chcę mieć projekt na przeróbkę, aby ktoś mógł wziąść za to odpowiedzialność,
    co minimalizuje możliwość wystąpienia problemów w przyszłości. Są 2 opcje jeżeli
    chodzi o fundament pod ten komin:
    - wylanie slupka zelbetowego w tylnej ścianie nośnej
    - wrzucenie tam jakiegoś słupa stalowego na którym komin będzie się opierał

    Obecnie czekam na firmę, która ma mi zrobić do tego projekt.