  • Data: 2015-02-23 14:51:28
    Temat: Re: Podgrzanie wody w kranie - kosmicznie drogo
    Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 16 lutego 2015 16:38:44 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
    > Ponarzekam sobie na złodziei po raz kolejny.
    >
    > Złodzieje! Za ciepłą wodę w kranie każą mi płacić prawie 30 zł za m3.
    > Woda zimna 9.50 zł, podgrzanie 19,60.
    >
    > A jeszcze kilka lat temu było to łącznie jakieś 13 zł...
    >

    > --
    > MN

    Mam w domu zwykły bojler elektryczny 80l ustawiony na 65-70 stopni, jedna taryfa,
    bojler ciągle włączony- sterowany jego własnym termostatem.
    rodzina 3 osobowa. Za cały prąc płacimy miesięcznie 200-250 zł. Zużywamy miesięcznie
    9-10 m.sześć wody. Szacuję że około połowa to woda ciepła. Znajomi płacili zaciepłą
    wodę znaczne kwoty - sprawę załatwiło zakupienie zmywarki - zmywanie okazało się
    dużym źródłem kosztów ciepłej wody. Za ciepłą wodę płacą niewiele, za prąd kilka
    złotych więcej. Oczywiście mamy koszt inwestycji w zmywarkę.