    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Podlaczenie cyrkulacji
    Date: Tue, 13 Dec 2011 21:28:18 +0100

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:17f5e7d5-198f-47b5-80fe-5fd09f47f106@y12g2000vb
    a.googlegroups.com...

    > Cos Maniek pomieszales - w tej cyrkulacji stale krazy woda o takiej
    > temperaturze jaka sobie ustawisz na zaworze termostatycznym. Jedyna
    > wada ze jak juz sie nagrzeje i zacznie stygnac - to czesc wraca do
    > zbiornika kroccem podlaczenia wody zimnej. Ale jak ja wlaczasz po
    > czasie postoju to ma to zalete - bo wychlodzona woda z rur
    > cyrkulacyjnych wraca tam gdzie jej miejsce - czyli na dol zbiornika, a
    > nie do wysokosci 3/4 gdzie u mnie zawsze panuja temperatury rzedu
    > 40stC :) Takze musisz zweryfikowac informacje co do takiego
    > rozwiazania :-)

    Jak masz ustawiona wode o temp. 50C na termostacie, to "kazda" woda o
    nizszej temp. wroci na dol zbiornika, gdzie zima temp. wody w tym miejscu ma
    ok. 8C. Gradient to w przyblizeniu 42C, a to wiecej niz wrocilaby gdzies na
    gore, wiec mieszanie bedzie jeszcze wieksze.
    Dalej uwazam, ze to proteza.

    Pozdro.. TK