  • Data: 2011-12-29 09:44:50
    Temat: Re: Podlogowe ogrzewanie elektryczne
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "s_13" napisał w wiadomości grup
    11g2000vbq.googlegroups.com...

    >ja naprawdę nie rozumiem, może ktoś mi wytłumaczy... w czym kocioł
    >jest lepszy od kominka z płaszczem...

    Większa sprawność zapewne. Stoi tam gdzie jego miejsce czyli w kotłowni(nie
    latasz z opałem, popiołem itp. po salonie), chcesz to możesz palic węglem,
    koksem, trocinami, brykietem, węglem brunatnym, itp.
    No i koszt- gość tu pisał o kominku za 8 tys. zł. Przyzwoitej jakości
    "śmieciucha" kupisz już za 3 tysiące. Zostaje 5 tysięcy czyli prawie 3
    sezony grzewcze gratis(albo dwa telewizory 50 calowe jak ktoś lubi;))
    Kominek jako podstawowe źródło ogrzewania to będzie dobry w mieszkaniu w
    bloku jak nie ma miejsca na kotłownie. A w domu kominek to dokładnie tak
    tak jak pisałeś o piecu kaflowym(fajna sprawa taki piec)- dobry dla nastroju
    i sporadycznego palenia- czyli kominek otwarty np. lub najzwyklejszy wkład
    bez żadnych płaszczy i rozprowadzeń.
    Takie jest moje zdanie

    -- Pozdrawiam

    Kris